Bekännelser

- När jag väl hittar en serie jag tycker om så ligger jag hellre hemma och kollar på den istället för att träffa kompisar, hahaha serienörd till max. Tänkte även fixa ett inlägg där jag tipsar om massa serier. 
 
- Jag avskyr att dricka energidrickor, äta choklad och sånt om det inte är kallt. Fråga Tess haha, jag får typ panik då, det måste vara kallt annars är det inte lika gott tycker jag.... Mycket konsig vana..?
 
- Jag älskar att ha koll på vad som ska göras på ca en vecka, men ändå så älskar jag att göra spontana saker! Men nästan skönast att ha koll på vad man ska göra på vardagarna och sen spontant på helgen!
 
- Jag har ett inlägg sparat i utkast där jag alltid kopierar in frågor jag får så jag alltid kommer ihåg att svara på dom senare. 
 
- På senaste tiden har jag börjat dricka ur vinglas, hahaha jätte random men tycker det är roligare på något sätt.
 
- Bloggar och kommer på massa inlägg på kvällen eller när jag har brottom, har massa inlägg i utkast som jag bara vill publicera nu men det kommer senare i veckan istället. 
 
- Hatar hur gay man kan låta i sina inlägg och mest i vidoeinlägg, för det är alltid någon som ska härma mig eller läsa mina inlägg högt, HATAR SÅNT!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst är det hemskt att kolla på gamla videos...

2013-08-11 @ 19:49:29
URL: http://hanzenpanzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0